http://dl6.glitter-graphics.net/pub/437/437716tvik3339uq.gif
BLOGGER TEMPLATES AND Twitter Backgrounds »

Friday 14 October 2011

Perangai MakCik Sebelah umah aku .

Punya bestt anak jiran aku dok bawakk moto . msa nak msok pagar umah ..
Prenggggggg , !!!
Ter langgar pasu bunga mak  dea .. anak dea pon ap lgy .. melatah "pasu makcik terjun umah"


mcm tu lah dea latah td .. pya elok dok gelak .. mai-2 makcik umah sebelah umah kuaq .. dea ckapp ..


"laaa .. ap jd ngan pasu aku neyh ...mhal gila aku beli kt London nuhh ... pot pet pot pett ..


Yang aku pelik .. dea lebeyh kesah psal pasu dea .. daripada ank dea .. 


aiyaaa .. ap la makcik neyh .. sian tgok ank dea mcm nk nanges kena beleter .. --"


Laen kali letak Sign Board mcm neyh ..



Tak Pun Cube pakai pasu macam neyh .. 

Konpomm ta pecahh pyerrr .. 


~sekian dary saya Gadis Sepi Tanpa Cinta . :)

0 comments: